pozycjonowanie knurów


Kary w wyszukiwarkach internetowych na przykładzie Google


W niniejszym artykule zastanawiamy się nad tym, czy Google może karać strony internetowe. Czy można zrobić coś, za co można, mówiąc kolokwialnie, podpaść wyszukiwarkom internetowym? Czy pozycjonowanie stron będzie trudniejsze i przez to gorsze w jakiś sposób? To wszystko sprawia, tak stawiane pytania powodują to, że nie każdy interesuje się SEO. Zdarzają się bowiem kary. Jeśli jest to tak zwany filtr, czyli spadek pozycji na krótki czas – to są możliwości żeby takie sytuacje szybko eliminować. Jeśli jednak jest to ban – trwałe usunięcie strony z wyników wyszukiwania, to nawet jeśli strona za jakiś czas powróci, to zdecydowanie będzie miała mniejszy ruch i po prostu mniejszą popularność.



Linkowanie w pozycjonowaniu


Linkowanie jest jedną z metod wykorzystywaną w pozycjonowaniu. Z angielskiego link building oznacza zestaw działań zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz strony, żeby podwyższyć jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Tworzenie linków do strony sprawia, że dla przeglądarki dana strona internetowa jest warta polecenia. Jednak co ważnie nie tyle ilość, co jakość linków ma większe znaczenie. Linki można podzielić na dwie kategorie – wewnętrzne, które są umieszczone w obrębie jednej witryny, oraz zewnętrzne, znajdujące się na innych witrynach, ale zawierające linki do strony, która ma być pozycjonowana. Linki mogą być również podzielone ze względu na jakość, wyróżnia się wtedy naturalne oraz nienaturalne.


Zalety promowania się na social mediach

pozycjonowanie knurów


Social media, które reprezentują między innymi strony takie, jak Facebook czy Instagram, są bardzo dobrym sposobem autopromocji. E-marketing na tego typu stronach ma bardzo często niezwykle szerokie grono odbiorców, więc jeśli odpowiednio zadbamy o dobre zaprezentowanie oferowanego produktu lub usługi, nasza reklama z pewnością zostanie wyświetlona przez wielu potencjalnych klientów. Często zdarza się, że zamiast posiadania strony internetowej przedsiębiorcy używają właśnie social mediów do poinformowania innych o swoim produkcie lub działalności. Jest to na tyle dobre rozwiązanie dla osób początkujących promowanie swojej działalności, że wiele osób się na to decyduje. Największą zaletą autopromocji na social mediach jest jej ogólna dostępność.


Dodane: 05-05-2019 15:22

Widok do druku:

pozycjonowanie knurów